Anugerah Terindah

Halaman

22 September 2017

Salam Maal Hijrah 1439H Kesatuan Ummah Kesejahteraan Negara




Salam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sentiasa sudi singgah dekat blog Anugerah Terindah ini walaupun selalu jak senyap dari dunia alam maya...Salam Jumaat dan Salam Maal Hijrah 1439H juga MD ucapkan kepada semua..Sempena Maal Hijrah 1439H dengan tema KESATUAN UMMAH KESEJAHTERAAN NEGARA...





Walaupun negara kita berbilang bangsa dan kaum...Marilah kita sama-sama bersatu padu demi untuk kesejahteraan negara kita...Dan tanamkan semangat dalam diri untuk memperbaiki segala kelemahan yang ada dalam diri ke arah yang lebih baik dan terpuji di sisi Allah...


SALAM MAAL HIJRAH 1439H

KESATUAN UMMAH KESEJAHTERAAN NEGARA





17 September 2017

Sambal Bilis Produk Kakak Seorang Blogger




Salam dan salam hujung minggu untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD sayangi dan hargai...Hari ni duduk kat rumah jer sambil masak-masak dan kemas-kemas rumah....Kemarin kan dah berjalan-jalan jadi hari ni kena duduk rumah...hihi





Sambal bilis produk keluaran kak seorang blogger iaitu Blogger Asha Lya...Sambal Bilis Suarti.



Produk sambal bilis Suarti ni boleh di gunakan untuk resepi ke masakkan yang kita masak sebab ia adalah sambal bilis yang sedia di guna...senang kan....



Buat sambal ikan bilis MD pun letak sikit sambal bilis Suarti ni...tambah lah lagi kesedapannya...hihi




Sambal sayur terung kicap pun MD letak sambal bilis Suarti ni...Dengan sambal bilis ni kita boleh juga campur bila goreng nasi dan goreng mee...Walaupun hanya masakkan yang simple tapi kesedapan pasti terasa dengan adanya sambal bilis...








16 September 2017

Santai Bikers Sempena Hari Malaysia



Salam dan selamat Hari Malaysia 16/09/2017(Sabtu) ...MD dan en.hubby ambil peluang pergi ke Santai Bikers yang di adakan kat Dataran Bukit Garam Kinabatangan...First time juga lah MD pergi tempat macam ni...Walaupun dalam cuaca yang panas terik di gagahi juga untuk tangkap gambar motor-motor yang di hias dengan cantik sekali...










Banyak motor yang mengikuti pertandingan untuk acara ini...MD gambar yang comel jak sebab tak tahan dengan cuaca yang panas dan bising bunyi motor-motor yang ada kat Dataran ni...



Si En.Hubby tak tahan dengan kepanasan sampai tutup kepala dengan tuala...hihi











Tak dapat tau siapa yang menang sebab MD dan en.hubby balik awal...kepala dah mula beedenyut dan sakit...ajak en.hubby balik....






Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign