Anugerah Terindah: Hadiah Cenderahati Dari Blogger JM

Halaman

31 Mac 2016

Hadiah Cenderahati Dari Blogger JM






Salam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sangat MD sayangi dan hargai....Terlebih dahulu MD memohon maaf kepada semua yang sentiasa berkunjung ke blog MD yang kadang ada dan kadang tak ada ini...Kunjungan dan komen sahabat semua amatlah MD hargai....MD memohon maaf juga sebab buat masa ini MD belum ada waktu untuk berkunjung ke blog sahabat kembali....InsyAllah ada waktu terluang tu MD pasti berkunjung juga ke blog sahabat semua...








Sebenarnya MD  baru nak kongsi satu lagi hadiah cenderahati dari seorang blogger yang cukup peramah,baik hati dan sentiasa berkunjung ke blog MD walaupun MD baru mengenali beliau,tapi rasa macam dah lama kenal.....siapa lagi kalau bukan blogger yang suka travel Blogger JM si Jari Manis....Terima kasih buat Blogger JM si Jari Manis atas cenderahati FM yang cantik itu dan semoga Blogger JM si Jari Manis akan sentiasa gembira dan sentiasa di murahkan rezeki lagi....



Ada lagi satu hadiah cenderahati dari seorang blogger yang hebat dan terkenal...Nak tau siapakah blogger tersebut dan apakah hadiah cenderahati itu.... 










8 ulasan:

Siti Rohaida Yusof berkata...

wah..bestnya..apa tu...akak pun dapat dari blogger jari manis ni

Farrah MF berkata...

Tahniah, MD! Sis JM memang pemurah orangnya :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alhamdulillah, rezeki kak..

Hafiza AizZawa berkata...

FM Busan.. bestnye.. tahniah MD..

Khir Khalid berkata...

Wahh best2... bertambah lagila koleksi FM kan hehee... Tahniah!!.. :)

The KehalusanKelembutan berkata...

salam kak tahniah dapat hadiah rezeki

Cik Ash berkata...

Tahniah MD rajin blogwalking layak dapat hadiah ni

dear anies berkata...

dpt hadiah lg...murah rezeki diana

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign