Anugerah Terindah: Segmen 12 Jam Bloglist #24 Mialiana.com

Halaman

28 Disember 2016

Segmen 12 Jam Bloglist #24 Mialiana.com






Pencarian bloglist bagi bulan Januari dan Februari 2017 di Mialiana.com bermula pada hari ini, 28 Disember 2016, iaitu tepat jam 2.30 petang sehingga hari esok, 11.30 malam 29 Disember 2016. Semua dijemput join.

Syarat-syaratnya :
  1. Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com
  2. Buat entri bertajuk Segmen 12 Jam Bloglist #24 Mialiana.com
  3. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.
  4. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI
Senang dan mudah bukan?


10 blog yang bertuah akan dipilih oleh random.org dan kepada yang terpilih nanti diminta agar memasukkan blog Mialiana.com ke dalam bloglist mereka juga. Keputusan pemenang akan diumumkan pada 31 Disember 2016.

tunggu apa lagi... jom support Mia Liana ya...










8 ulasan:

dear anies berkata...

Slmt bersegmen ya

Shikin Razali berkata...

Semoga berjaya dalam pemilihan, salam perkenalan dari saya yang datang dari segmen yang sama...
http://starlavenderluna.blogspot.my/2016/12/segmen-12-jam-bloglist-24-mialianacom.html

Junzie berkata...

wish u luck =D

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

slmt bersgmen kak.

MBAH JAYA WARSITO berkata...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [8895] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.


Ana Suhana berkata...

Singgah balas kunjungan. Good luck to u too dear 😍

Radhia Razali berkata...

singgah blogwalking

Mimi Rheem berkata...

semoga berjaya..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign